divendres, de setembre 07, 2007

Dijous a les 15:30; Plaza de Mayo-Buenos Aires

"Madres de la Plaza de Mayo"

Jo no ho sabía però hi ha dues agrupcions des de fa 22 anys. M'ho ha esplicat a la plaça una senyora que venia llibres, posters,... com ha dit un español darrere meu: "acojona verlas"...No li manca raó, veure aquestes dones t'ompli d'alguna cosa. Sobretot et fa sentir un poc despreciable per ser un turista que tan sols les mira. La pròxima setmana em pense passar per la Universtat de las Madres. A vore que fan, i si em puc inscriure en alguna cosa.

És sorprenent com gent de tanta edat segueix mantenint viva la idea de JUSTICIA. Bé tampoc tan sorprenent, suposse que quan et foten una part de tu tens dos camis morir poc a poc, el que solen dir: morir en vida... O plantar-te i dir: Prou! i cridar-los en la cara: Assassins!! que no els quede cap dubte a les noves generacions...tan de bó, les noves generacions recordaren més enllà la lluita d'aquestes persones...i no tan sols foren un postal, un lloc que visitar o d'aci uns anys una escultura de dones amb els bolquers dels fills al cap...tan de bó...







3 comentaris:

Senador Lombrith ha dit...

Oohhhh!!! Quantes fotos! Les has fetes totes tu? Vas a fer-te "madre"??? Si que estan avançats a Argentina quant a ciència i legislació. Que moderns.

Anònim ha dit...

ahi, cossi! Acabes d'arrivar i ja t'estas involucrant en el sofriments de les victims de l'injusticia guvernamental Aixi m'agrada Llastima que no puc llegir el comentari be (no se si es aquestos ordinadors anglesos).
M'alegre saber que t'ho estas passant tant be. Molts bessets, guapeton

Anònim ha dit...

Pensava que ja no escrivies. M'agradat tornar-te a llegir.
Un abraç!