dissabte, de juny 16, 2007

Enquesta...

Avui mentres ajudava a mon pare a passar fils de la llum (feina esgotadora per cert. Segur que hi ha alguna màquina que s’enfila pels tubs i els du al lloc...i si no, a què esperen per inventar-la???)...

Po eso...

Se m’ha ocurrit una idea per al projecte final de carrera. No sé si podria ser interessant o la falta de idees i el estres pre-viatge que me anul·la el cerebel em fa pensar que podria ser atractiva.

Allà va: (PART CENSURADA PER jordi, QUI VULLGA CONEIXER EL CONTINGUT QUE EM PREGUNTE)

Se admiten sugereréncias, críticas, etc... això si... per dir-me que és una merda per complet... millor no dir res...no? que això ja ho sé jo... però no tengo más pescado pa vender. (AQUEST COMENTÀRI JA NO TÉ TRELLAT, PERÒ HO DEIXE...PER NO ESBORRAR MÉS PART DEL POST...)

:)

3 comentaris:

Senador Lombrith ha dit...

Tonto! Ja estàs borrant este post, que conforme estem no és qüestió d'anar regalant idees genials a qualsevol que es passe.

dAvidet ha dit...

ok! Ja té fet cas...a més parlant l'altre dia amb Fernando i després en uns artístes per València, em comentaren que sobre el tema no hi ha res fet. Almenys no res més enllà d'una notícia en Canal 9.

:p

Anònim ha dit...

Massa tard, jo ja l'havia llegit i pense plagiar la teua idea i no donar-te ni un duro.

ale, xinxa.


Cria cuervos y...
tendrás muchos más! hehe

repefu