dilluns, de juny 11, 2007

Para ser conductor de primera... o Com collons vols que faça anar esta merda trasto que va a pedals!?!?!?


No és que no m'agrade, és que no en sé!
Sóc un inútil integral. Mai apendré a conduir!
ale, ja ho he dit! ufffff... tranquilitza poder pegar un crit tot just després d'una pràctica i abans de fer-ne un altra...

En ma vida m'havien dit tans cops inútil per segon! i el pitjor de tot: m'ho mereisc!...trist, però cert.


-¿dónde mirabas?
-mmm...
-¿al suelo otra vez?...alli no esta el peligro! tú sólo miras suelo y coches en movimiento, ¿lo demás pa' què?
-ya...
-Deja de decir "ya" y pon remedio...que mal lo veo!
-No, si ya lo sé... pero...

Cony! 24 anys (si, 24 ya) aprenent a emprar els dits : era digital!!!! i ara aquest home vol que faça servir mans, peus, ulls i damunt que analitce tot! "si d'home, si!!". Els cotxes estàn anticuats, jo abans aprendria a pilotar un Boeing 707...Però segur!

Aquesta màquina no té cap ni peus. Ah! i no és prou fer 7 coses al mateix temps...has de fer i saber què faras acte seguit... I tot això mentres a la COPE el Jiménez Los Santos et fa tragar-te la fel per no escupir-la sobre el volant.

Ja sé el motiu pel cual quan a un li donen el carnet té ixa mala folla i es dedica a insultar als altres conductors: tota la ràbia acumulada en les pràctiques ha d'eixir en algun moment! és normal que el primer que tingues ganes de fer quan te'l traus siga mostrar-li un dit al primer fitipaldi que t'adelanta!

No fot ni res!

-xico quina presa tens?, cal que m'adelantes en el ceda? no veus que ja em costa prou a mi xafar embrague...amb el fre possat, mentres clave primera, mire endavant, als costats i solte ambrague (ja sense el fre) i comence a accelerar? com per damunt estar pendent de tu! capullo! espera i adelanta'm en carretera, si total és uns segons....que et costa? vaaa?...


Sort que em pire a las Argentinas i no tindré que conduir en una llarga temporada.



2 comentaris:

Anònim ha dit...

ji ji ji...

Si és que ja et val! Mil anys per treure't el teòric i ara ja ens avises que d'ací a que et tragues el pràctic... vaja, tampoc m'extranya que no et concentres tenint aquell horror de fons! A mi em posaven los 40, jejee! I el meu profe era fantàstic, ens dedicàvem a xarrar tota la pràctica, de tot menys del cotxe! Estàs a Santa Ana encara? O això era fa molts anys? :-P

Besets madrilenys (per poc temps!)!!!

Anònim ha dit...

Ah!!! Se m'oblidava! Al final te'n vas a Argentina? Ja és segur??? De quan a quan? Quina ENVEJAAAAAAA!!!