dijous, d’octubre 11, 2007

Carpe Diem!

(Papallones de Iguazú)
mmmmm.....

Després d'aquests dos post no aneu a pensar que estic deprimit o trist o alguna cosa per l'estil....NO!!! un cosa és el David ciutadà que està recremat de tanta tonteria per banda d'uns, dels altres i de mi mateix! i l'altre el David personeta...que és el mateix...osea se: Jo! no tinc doble personalitat (encara)...

M'ho estic passant bé, estic coneguent gent genial!... en especial una. No vaig a dir res més al respecte. Em fa poreta el que senc, massa... És massa complicat a pessar que és el primer cop que és sencill... fotre! per a un cop que dic el que senc...em diuen el que senten...tot clar...sense complicacions massa greus al respecte... on viu? a 1300 km!!!!! ens coneguerem de festa i he estat al seu poble... (per cert viu prop de Iguazú)...
No obstant també he conegut altra gent... sense sentiments, però altra... jajajaja si fills....

Pues na ara me'n vaig cap a Sitges...

A vore quan escric alguna coseta i us posse afotos de Iguazú!!!! muaks! estimats meus!!!!

6 comentaris:

mi ha dit...

eres el millor! guapo!

a vore quan xarrem!

Senador Lombrith ha dit...

SITGES??????????????????????

Miquel ha dit...

M'alegre q et vages creuant amb personetes interessants...
I què són 1300km comparant-ho amb la inmensitat de l'Univers?
Si estàs decidit, lluita!

dAvidet ha dit...

no fotam nen!!!
en primer lloc no estic decidit i en segon hi ha guerres en les quals els guerrers més que valentia han de tindre trellat... jo no lluite, em deixe dur...uns dies més que altres ;)
poc a poc...

Anònim ha dit...

Ahi, ahi...Trellat pero amb plaer. Que no et facen mal. A vore si ens mostres les fotos que vas de l'anniversari de la mort del Che. Aci a Anglaterra estava a totes les noticies...mira que jo crec que et vegue en uns dels reportajes!!
Bo saber que estas be. Molts bessets

Anònim ha dit...

Ves en 'cuidao' amor meu!!!
T trobe a faltar a esta banda de l'oceà!

ps: si estiguera a l'altra també? ai! quin lio!
ps2: mua mua!

LA TEVA DONA QUE T'ESTIMA I T'ESPERA