dijous, d’octubre 11, 2007

Estimat Rajoy;

Ves a fer la mà!!!!
Perdoneu però estar a l'altra punta del món, encendre la TV mentres espere per anar-me'n a Sitges, un bar força divertit on hi ha Show de Drack queens... Què em trobe fills meus? al desgraciat este dient que cada español (de bien) salga a la calle el día 12 a demostrar su españolidad!!! amb banderes i símbols!!! què passa que els que tenim altres símbols i idees del que és o deuria ser Espanya, l'Estat Espanyol, la unió de repúbliques hispàniques, o al polla de Santiago de Compostela en escabeche!!! què passa amb nosaltres? no som gent de bé?
Mira bonico, estimat meu, Rajoyet....ves a fer la mà!
No pense discutir amb un mínim argument de trellat...no s'ho val!
a fer la mà!
Perdoneu, però ja hi ha prou...ja hi ha prou!!! tot té un límit. Les banderes són draps i els polítics que ens dirigeixen són pijors que els draps bruts després de netejar un Water de gassolinera d'area de Serveis a l'estiu!!! (Joan sap de què parle, ma que si???)


De veres!!!! jo ja en tinc prou!!!! Sin Ira libertad....que ens deien en la transició...però cony!!!! que el Rajoy I de Galicia y IV de Imbecilidandia se'n vatja a sa casa i es bega un orujo i ens deixe en pau!!! redéu!!!!

Percert la Sansebastian podria anarse'n amb ell i flagelar-se un a l'altre amb banderes de cuir al son del canto al Sol...

Uffffffff.... Estoy que trino!!!!

Pensar que el post que anava a escriure és d'un altre fill de puta (ho sé ho sé...sóc un mal parlat...però al pan pan y al vino vino...) un retor catòl.lic condemnat a la pena màxima en Argentina per cometre críms contra la humanitat! però... ja sé que no és comparable...però maedeu santísima!!!!! quanta burrera!!! quanta!!!!!

El problema és que no és un mal endèmic del nostre sant i constitucional Estat... És un mal de les personetes tal com les han educat (que no ens...no fotam... nosotros somos los buenos!!! no? almenys no els roïns del tot).... Jordi, ohhh Senador, per a quan la destrucció del món? jo m'apunte...


A tocar-se el nas! desgraciats!!!

2 comentaris:

Senador Lombrith ha dit...

Jo també estic cabrejat i, per unes coses i per altres, cada volta desitge més que s'acabe tot.

Miquel ha dit...

Açò pinta mal, David, molt mal...
L'exili potser siga la solució
I reconec q de tant en tan va bé irritar-se i enviar-los a cagar, q no es mereixen molt més!