diumenge, de maig 28, 2006

Delirios... Folk & Freaks!



Posa vi posa vi...
passa la bota passa la bota...
tio canya tio canya ja no tens les claus de ta casa...
Som els més borratxos de tot castelló, si ens emborratxem és per compromís i la nostra medecina sempre és el vi!!!
iepa iepa ipea!!!!


La señorita de documental!!! Quina vergonya!!
i no!!! jo no pegava botets!!! era la felicitat que em feia flotar (ala ves i corre!)
jajaja


No sé, estic content, Ahir folk i hui curtmetratges a un espai que em recordava molt a la biennale... molt xulo! si senyor!!! una nau industrial, amb projectors, i audiovisuals que es perden en el pur plaer de la imatge. Composicions plàstiques senzilles però interessants amb la justa il·luminació...PREFORMANCE: no coment. Gandia no està perduda (del tot) i el país? o és al revés?
Mínima!!

Soparet amb Sandra... Mi niña! queda pendent la passejada per voreta mar! si vols inclús podem quedar alguna vesprada i anem a estudiar a l’apartament i per descansar un Orxata o granissat al Xurreret i volteta per l’arena! (extensible a tots menys a Pau, que després del documental nu vull tornar-lo a veure almenys en una setmana!!! és broma!! jo crec que al final em contagiarà nerviosisme i tot... que no estaria malament).

I aquesta vespradeta un ratet al cafè del mar amb dos peladilles ensucrades... He tingut un poc de regressió introspectiva. Però m’ha anat bé, després he estat tota l’estona rient. Supose que cal deixar de dir certes muletilles i certs esquemes de conducta. Però no quan m’amenacen en donar de menjar als pardals amb parts del meu cos... (pobrets nu eixirien a res)... que guapo i listo és el meu xiquet mare! i quanta raó té (a vegades).

Ara comença el comte enrere! a estudiar...acabar treballs i decidir què fer aquest estiu!
aventura boja amb un desconegut a london city?, ciutat catalana que comença per B...? a l’eterna Safor?...pirar-me sense dir on? Quin estres!!!

4 comentaris:

Mareta ha dit...

Aventura boja amb un desconegut a London city???

Sona mooooooooolt bé! Jo t'anime a ello, sobretot per la ciutat, més que pel desconegut, jejeje!

Anònim ha dit...

A mi que em llama més passar un estiu amb mimitos de Reme (tot pur i cast clar)i passar una avetura boja pel gòtic amb algú de qui mai haja sentit parlar abans... Jo és que soy más de pueblo, Xé!!!

mi ha dit...

ais

Anònim ha dit...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»