dilluns, de maig 29, 2006

NO VULL SER PRODUCTOR!!! (crit de matinada)

NO M'AGRADA DISSENYAR JORNADES LABORALS!!!!ESTIC FART DE IMAGINAR QUÈ CONY FARÀ EL TREBALLADOR x A LES 14h i 54 m.!!!NO VULL PATIR PER SI ELS TREBALLADORS FAN MASSA HORES O NO EN FAN CAP!!!I DAMUNT m'IXEN BUITS PER TOTS ELS LLOCS!! I DIES DE FESTA A TUTI-PLENE!!!AIS MARE!!!!AMB MI S'ARRUINAVA LA PRODUCTORA MÉS SOLVENT!!!

NU M'AGRADA!!!!


ais!!!! necessitava cridar! és que porte moltes hores trencant-me el cap per fer que la meva hipotètica plantilla de realitzadors, redactors, etc... del programa : Silenci?, treballen tots els dies i totes les hores.... i a mi em sobren hores per dalt del cap!!! què no estic tenint en compte?...si seguis els preceptes del professor treballarien menys que un estudiant de...de...de... mmm...periodisme (sorry Reme ,Fernando i Araceli, però amb els de C.Au nu me meto que en conec a més, i ja se sap que dins del gremi som els que més treballem...jajajaj se ho ha cregut algú?).

Ai mare!!!! no m’agrada quadrar horaris!!! Jordi te necesito!!!! ais! tu si que ets un As planificant. M'en recorde de quan feiem la pre-producció de : Desvanezca el crepitar... kin control dels temps... kines taules més ben fetes!!! a vore quan tornes a las gandias!Jo ja comence a fer càsting per buscar a la xika perfecta per a tu! interessades deixar missatge. Se requiere buena presencia, inteligencia y saber estar!...

ais !!!! necessite dormir!!!! i quadrar esta cosa infernal!!! i pensar que fins fa unes hores creiem que ho teníem bé la Miriam and me... pobres innocents!!!Encara li hauré de donar la raó a ma tia quan dia:"cada cop m'alegre més de ser una burra ignorant... si amb lo poket que sé cada cop em fa més mal de panxa de pensar com està el món... imagina't si sapigués un poket més!!??"... En esas estamos todos tia! saber no és trankilitzador... però saber que no saps em tem que encara em fica més nerviós... (aquesta reflexió és que fa dies q volia escriure sobre ella... i mira ma salio aquin...po ale...)

uffffffffffffffffffff.................ale a seguir currando!


PD: Ara ja està!!! ho he terminado i no he mort en l'intent...Finalment no ha estat una experiència tan desagradable un cop he visualitzat tot el treball dels equips i els he ficat a fer feina. A vorem si al Hermanísimo de la nostra ex-ministra i santa madre de l'IVAM li sembla bé... si no, que li vaig a fer jo... simple mortal que no sol fer-se mai el horari de classe!! xq m'agovia vorem la setmana cuadriculada a la pared...Manies meves...

11 comentaris:

Mareta ha dit...

Quan passa tot sembla molt més fàcil del que crèiem mentre ho estàvem fent... serà per què és així o per què un cop passat preferim ser optimistes?

Nu sé, nu sé, però lo pasado, pasado está!

fernando morales ha dit...

Ei, com se t'acudix dir que els periodistes treballem poc? Justament amb l'ofegat que estic estos dies. Ja te la tornaré, quan em demanes un storyboard...

dAvidet ha dit...

iepa!!! xikuelo! lee entre lineas ( nu em referisc a l'espai en blanc eh!!!)... a més ya te pedí disculpas!!! andale! pinxé!!!
si algun cop et demane alguna cosa nu me la faràs? rencunios!!!
kien se pika ajos come!
guapo!(momento peloteo)

Izevsk ha dit...

Mayo, mes de las flores, mes de María....

Anònim ha dit...

Algo para la Maya, que es linda y galana!

Senador Lombrith ha dit...

Muac! Moltes gràcies per la promoció, Davit! La cosa està complicada, però alguna tonta caurà :P
Encara tardaré uns mesets en tornar, just a temps per fer el curs que ve junts, després de dos anys separats l'un de l'altre. Ai, que som carn de melodrama!
Des d'ací, molt d'ànim amb els exàmens i els treballs! Tu pots!

XorX ha dit...

exagerat. una produccioneta de no res...

:P

ànims

Anònim ha dit...

David, sei il mas guapo di Valencia!!

Los companeros italianos

dAvidet ha dit...

Dai! non hai guardato bene gli valenciani... sono tutti piu belli di me, Paolo!
ci revediamo presto, no?
jajaja

Anònim ha dit...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

Anònim ha dit...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»