divendres, de maig 05, 2006

Una nit a la Búho

Les nits de Búho sempre són màgiques. Misteri o ciència?

No sé si és herència de quan sortia a fer obres incomprensibles per a tots, menys per a Lluís (l’autor, director i actor). A la meva última Búho ixirem els dos en Tertulia de fútbol. Un obra de teatre que se’m va permetre llegir per primer vegada quasi en el mateix espectacle, coneixia les accions però no les paraules. Quan ja no podia tirar-me arrere. Fou una crítica al Star-system del grup de teatre. Que si bé justificada i meritada per alguns, d’altres no tenien tanta culpa. No obstant la gent se ho va pendre coma crítica constructiva. Moltes palmadetes després, abraçades i felicitacions, i seguiren fent el mateix: bon teatre universitari. Però amb menys fums (excepte un parell que per molt que ho intenten són així: prínceps blaus, desitjats i amb sequi de bavos@s al seu entorn).
I quan anàrem a Lleida? Mi primer y último bolo!

Lluís al seu nou espectacle

De l’any que ve no passa que torne a sentir els nervis abans de... Crec que em serví per superar una miqueta la vergonya patològica. Sols una miqueta.
gent de monmineT

La festa anit continuà per la platja de Gandia. Poc d’alcohol (quasi gens) i cap tipus de droga més enllà de l’endorfina de les nostres glàndules.
Xops cap a casa a les 4. I si! També m’ocorregué un fet estrany, como no! Un tipet que jo ja feia dies que notava que m’observava per la universitat es clavà al bany només entrar jo (water de Brujas... massa gran no és) i abans que jo acabes de fer el que m’havia dut allí, es ficà a xarrar-me. El meu cap a mil pensant coneixeré a aquest tipo?

-¿Cómo te fue por Granà pixa?
-Granà? Home... ja farà quasi 7 o 8 anys que no vaig, però va estar bé.
-Pixa... però si me digueres que anaves este fin de semana! ¿no te acuerdaS?
-JO?
-si! Hace un jueves o dos... cuando me invitastes a un huevo picon!
-(cara blanca de davidet) a un què?
-un huevo picon pixa!
-comol?( pànic al meu rostre)
-Si costo del bueno! Parece mentira que seas de Granà!
-JO de Granada?
-Niño... que me enseñastes el DNI...
-No fill meu... Sóc d’aci.
-mmm...Pues no serias tú!
-Po va a ser que no...
Se’m presentà, xarrarem un ratet més i continuà la festa... després ens el tornarem a trobar (nu quiero acusar a nadie pero a alguien le moló! Gorrina!) i em digué que hi ha un granadino per Gandia amb el meu rostre...Pobre...Mira que hi ha cares per triar... havia de triar la meva...
Botellin (whiski amb cola)

11 comentaris:

NYC TAXI SHOTS ha dit...

^#eU

Anònim ha dit...

tu si que eres un huevo picon PIXABRAVA!!

mi ha dit...

Ais! Pozi el xic estava molt bé!

dAvidet ha dit...

nyc :s eto ke é? vinga fotos de taxis i matricules de NYC...
anónimo eso nu me lo dices en la calle!
annaMari, contragustos...

Senador Lombrith ha dit...

Això t'anava a dir, quina gent més rara que comenta en el teu blog. A mi també em passà fa poc, amb un que m'escrivia en anglès i que deia que podia guanyar diners divertint-me. Coses estranyes que passen, com la del xic eixe de Brujas. Per sort no era un d'eixos pervertits que hi ha a la renfe de València o a la de Gandia, que esperen fora dels vàters perquè entre un xicon guapo com nosaltres per vore-li la tita.
A banda, trobe que la Safor és massa menuda per dos Davits. Has de trobar eixe doble i exterminar-lo! Que damunt és un camell (aixins heretes el seu negoci i fas calers per pagar-te l'autoescola).
Després negaràs que et done bones idees.

Mareta ha dit...

Molt bona idea, si senyor, suplanta la seua personalitat i a fer negoci!

Quines festes de pegar-se, eh?

Saps què? Sempre que passe per "Plaza España" ací a Madrit, recorde quan el tio aquell en la mani contra la LOU et va dir: "EH! Tu eres el gay de la Universidad de Gandia!"... a veure si fas obres més normals, xè, que després mira el que et passa!

:-P

Anònim ha dit...

te lo digo en la calle, a la entrada de vater o en la emoción de una mani PIXABRAVA!!

Anònim ha dit...

Mareta!!!
yo hago lo que el guión me manda! (ahir tava parlant amb Sandra precisament d'això, quin susto! però bueno admiradores q tiene uno inclusive en los madriles)
Jordi! suplantar la personalitat dels demés esta lleig... de tota manera si ell es fa passar per mi jo també puk, no?... Elvireta ja m'ha informat i el tinc mig localitzat...q s'aprepare!
Anonimo! ja em diràs qui ets...

Izevsk ha dit...

la foto del botellinet és com eixes capelletes q vaig veure a Napoli...si li'n fan una a Maradona pq no a la birra? bo, però q no siga heineken d'ixa!....a tot això, i tu et queixes de gandia! s'ho passeu millor q aci!!!
una abraçà!

Anònim ha dit...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anònim ha dit...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»