dijous, de juliol 20, 2006

Quin projecte de país?


Ai mare, d'aci una estona seré front als meus grans ídols mundials:
Francisco Campos de rajolas
Joan imbecil plano

Glòria Marco
Enric Morera
Joan Francesc Peris
(als tres últims els mantinc el nom, donat que encara em mereixen un mínim de respecte, tot siga dit que una més que altres...)

Doncs si... Una taula redona amb aquestos elements a la UIG (aixi sona més important i tot)...
podré dur tomakes? ous? aplaudir quan tinguen una genial idea, com: cremar la poca flora que encara queda i plantar gespa? o construir inclos dins l'aigua per estar ben fresquets a l'estiu?

ais... quin projecte de país tindrà aquesta gentola... Em fa por... si no torne a donar senyals de vida busqueu-me en un soterrani de casa la marquesa per si em tenen allà fins que jure els principis de l' estatut.

Mae deu SAntísima!
PD.: al final els magnànims Campos i Plano nu han vingut (millor, total per al que han de dir que em puga creure)... i Glòria Marco ha faltat un parent seu i l'ha substituida Joan Ribó.
La taula redona ha estat força interesant: tot menys Ribó feien pena. I com va dir Alfons Cervera: per a quan un País més étic, moral i humà?... crec que aixó no entra en el ideari dels grans aprtits. El que si vaig notar és que al representatn del PP la idea de la plataforma d'eskerres, valencianista i verda li feia tremolar la veu... i no va voler parlar. però encara li queda molt de cami a la gent del canvi si volem que ens la cregam de veritat...i poc temps...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Va trucar el tio aquell?

dAvidet ha dit...

Si va trucar si...XD

Izevsk ha dit...

Per a quan elecions a president de la Telefònica? o del Corte Inglés? o de la General Motors...jo q sé! eixos són els q estan decidint el projecte de país, de tots els països, i no els ha votat ningú!!