dilluns, de juliol 17, 2006

trucarà?





jajajajaja
Després de tota la nit, actuant i parlant poc, les últimes paraules:
-Dilluns et truque.

Una part de mi té ganes. Tornar a quedar i sentir-lo parlar. Ixe accent de Gata... Ixes mans, ixa riseta de bona persona m'entres et diu coses boniques... La camiseta de marinerito a rallas.

Els nervis, el no saber que dir... com reaccionar...
Pregunta impertinent a cada dos minuts:
-Segur q vols estar amb mi? mira la de xics guapos que hi ha, no et costaria res liar-te amb el q vullgueres...tu t'has vist?

Ais mare!
s'accepten apostes... jo crec que no cridarà... de tota manera Gata de Gorgos no és tan gran, no?
jajaja puc anar cual despechado a tocar porta a porta jajaja
nooo...
sempre puc cridar jo, no?
XD


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Segur que truca. Estic convençut.

Anònim ha dit...

Igual no et truca dilluns, però ho fa dimarts, així que no t'estresses, perquè trucar truca, si no pa' que lo dice?

dAvidet ha dit...

jajaja...
i si no da igual...
Mareta ja te cuento ja... i edimburgh si tu estas convençut me ho creure jo tb... vaa :P

mi ha dit...

t'ha tocat???? sinó ho ha fet encara ja ho farà!!!!!!!!!!

xouba ha dit...

xico...tu no tens tarifa 0 caps de setmana? no et costa res.

;P

espere que "truque"

Sandra ha dit...

Truc, retruc i San Vicent! Sempre ens quedarà l'orxata!!