dilluns, de juliol 31, 2006

Problema moral!



No sé si el nostre senyor m'ha beneit ultimament amb una sort fora del que es pot considerar normal, o que...
I no parle del meu éxit entre les masses dels últims dies que he eixit de festa... cosa que tampoc m'explique. Pot ser siga el que dia Marta: si et veus guapo, els demés et veuen guapo... i jo vaig desidir mentir-me cada cop que em mirés a l'espill... no sé...
El problema moral, és que el Mr.Pavia, professor d'anàlisis de relats audiovisuals... M'ha possat un 8!!!!... quin és el problema?
doncs... tenin en comte que no he entregat els treballs, les pràctiques i sols he fet el exàmen medio sorpresa que ens ficà... pues... que s'ha enganyat... la meva nota era un NP i no un 8!
que faig? li pegue un truc al Pavia i li dic que canvie les actes JA oficials? li presente els treballs que per altra banda tenia ganes de fer igualment? em passe un estiu a la fresca sense problemes morals? ais!!! que duro es eso de tener suerte!
i ja us contaré el rock a la mar! quan siga capaç de pair certes coses.
ens vegem!
crec q vaiga comprar loteria per si de cas... no?
:P

2 comentaris:

mi ha dit...

No li ho digues a Pavia!!!! que es toque el nas per capullo! i a passar l'estiu de conya!

I pel referent al rock a la mar, "quan siga capaç de pair certes coses" ??? que va passar david??? julin a saber... ja contes...

Anònim ha dit...

Gaudix del teu 8 i deixa de calentar-te el cap.