dissabte, d’agost 05, 2006

Somnis...o no..


L’altre dia vaig tindre una Premonició:

Vaig somniar amb Jesús de Nazaret.
Un somni estrany.
El Santíssim, cansat que feren experiments amb ell i que milers de teòleg, tertulians i il·luminats diversos, el destrossen als mitjans de comunicació, reclutà un exèrcit.
I atapeïts d’armes ens ficàvem a aniquilar: especuladors, diputats, empresaris, gent que em cau mal, presentadors de TV i algun que altre de radio. Es clar, jo també era un dels salvadors, faltaria! Era el meu somni, no?...

Això si, el meu Jesucrist era de dibuixos animats. Rollo l'estètica de Sin City; no em preguntes per què, però així era.

No sé si Déu Pare en persona em va enviar aquest missatge, si era fruit de la festa, que cada dia estic més boig o què..., per si algú s’anima, comence a reclutar gent per a l’exèrcit de salvació:
Es requereix coneixements bàsics amb Goma 2, Kalashnikovs, cants marcials, dots de propaganda (hi ha que instruir als que no matem), i qualsevol cosa que cregau útil per a refer l’obra de Jeovà.

Els que morin en l’intent seran proclamats màrtirs, no patiu.

Podeu deixar les vostres dades personals aci o bé ficar-se en contacte amb Jesús, un Pare Nostre i dos Ave Marias i línea directa. Garantitzat.
Adjunte fotografia recent de Crist, per si així s’anima algú.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

a mi no m'agrada fer mal a la gent. jo podria ser d'eixos que instruixen als matadors. apunta'm Carles.

Senador Lombrith ha dit...

Un món sense diputats... massa bo per ser real.

mi ha dit...

Jo també vull llavar cervells.. ai no instruir...

Anònim ha dit...

m'encanta com escrius, david!!

besotes

Il postino

dAvidet ha dit...

veig molt de senyoritingo manipulador, i pocs que vullguen acajar el llom!! però bé tota pedra farà pared!

Antonius! asies...per ses illes bé?