dilluns, d’agost 07, 2006

Je ne compres pas...

Mare de Déu santa!

A veure, quina part de la paraula NO és incomprensible?

-ven que te presente a mi amigo.
-No
-es muy majo y guapo, y me ha dicho que le gustas.
-No, gràcies.
-es ese rúbio de ahí.
-...NI DE COÑA
-pero que es muy buen tio. Yo de ser gay me liaba con él...
-doncs... fes-ho, per mi no et talles.
-no te gusta?
-No.
-tío, una noche tonta la tiene cualquiera, no? Hazme ese favor y líate con él... Si quieres luego te beso yo a ti.
-Para! Que ja comence a sentir-me insultat, val?
-pero tío... que es muy buena persona.
-val... si jo no dic res, però es que... es que... ahh.. si... es que tinc parella!
-ojos que no ven... corazón que no siente.
-Però es que els meus ulls si veuen... i clar, no em sentiria bé després.
-pero una noche tonta la tiene cualquiera, y tu pareja no está, no?
-tin-la tu, xiket! (en aquest moment el celestino: alt, musculat i un poc atractiu, em va clavar la llengua en l’orella).
PLAS!!! (rejostio que li vaig pegar)
-Qué haces? No te ha gustado?
-tu diras?... pero eres tonto? Jo no entenc res i si em permets me’n vaig...
-tío que me caes muy bien,... va líate con mi amigo...
(...)
-Però no veus que es un poquet majoret per a mi?
-Mayor? Si tiene 22 años!
-si clar...
-Te lo presento?
-NO!
-Pues tú te lo pierdes. Y por cierto tiene 38.
-em deixes tranquilet ja?

Mentres tant les dues xiquetes, que m’acompanyaven, dient: però David, que si que es guapo... no sigues tonto...etc... Jo no és per criticar a ningú, però el gust el tenen en el CUL! O que volien fer-se amb el musculat i així deixaria de parlar en mi... no sé.
La nit acabà fent de guia fins l’apartament del lligue d’una d’elles, no direm de qui, que no sabia arribar. Mentre inventava excuses per les quals ella havia tingut que desaparèixer misteriosament.

Després al arribar a casa, a peu des de la meva uni, va i em criden Mateo i Susy (gent que havia conegut a Italia) que estaven a la platja de Xeraco... esquena cremà i poc més.

El millor de la Nit...mmmm quan Marta va ensenyar a planxar a un dels socorristes... Vosotras dos ya me entendeis... bueno el soparet amb ells, Marta i Reme tampoc va estar mal.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

david!
1. el millor de la nit no va ser el "moment planxa".. els wc de bacarrà són molt guapets ;p
A que si Marta?? (ehem ehem)

2. si al principi no dius els noms..xq collons ho fas després??
(jo volia guardar la meva reputació)

3. el tío de 38 estave bé.

4. vale, potser no tan bé..però millor el tio de 38 que una pedrà al cap no?

5. visca carcaixent!

anònimrepefu!

Senador Lombrith ha dit...

Quina vida nocturna que et pegues!!! M'ensenyaràs quan torne?
I el rejostio està ben donat, ea.

mi ha dit...

julin...mala festa em vaig perdre...redeu redeu! david no pares, i quina de les dos va lligar? ja els ho preguntaré sou uns crack sempre lligant! aiss