dijous, de novembre 02, 2006

Maldito tuerto!

Encara que m'ho vaig passar molt bé, la nit gafada.
En primer lloc el tren duia més de mitja hora de retard!
després se'm trenca la bragueta del pantaló... i no per fer res indecent, gafes del oficio...
I quan em gire per saludar se'm dobla el turmell i un mes amb guix.
Tot? nooooooooo
Vaig putjar al tren per tornar a casa i va i no ix! més de dues hores esperant q ixis un tren cap a casa.
I si ja era tot prou tràgic vaig enviar un sms al meu estimat Toni i crec que el va rebre gran part de l'agenda del telèfon! menus mal que no deia coses compromeses, que m'havia fotut el peu i que tenia ganes de vore'l, però que ara és una mica dificil. Sembla un ministre. Espere que em quedés promte sense saldo y no li arribés el sms als dos profesors que tinc...no siga que munte la meva nota i esperen coses a canvi... esperem que no:P

Aixi i tot jo m'ho vaig passar molt bé!
besets!

Pd: Sandra Felicitats!

5 comentaris:

Senador Lombrith ha dit...

Quina nit... Els dos dies ja s'han convertit en un mes??? Mare de déu, xicon, ara sols podràs estudiar i no sabràs què fer. Et pujaràs per les parets!!! A propòsit: has recuperat ja el llibre de Billy wilder?
Sobre el mòbil, estigues tranquil: a mi no m'arribà res :P

dAvidet ha dit...

tu no, però dues persones ja m'han dit que si...
El llibre encara el té el menor!, i tinc ganes de llegir el final! ais... desamparado de wilder! snif.jajajaja

Anònim ha dit...

david, he de confesar q és tot culpa meua, et vaig fer vudú...
i tu saps els motius:
FER CAMPANYA ALS IMPRESENTABLES DEL PARTIT DELS CIUTADANS AL TEU BLOG!!!!
ara tenen 3 escons...

mala persona!!!!
és la fi del món!


rem

dAvidet ha dit...

Futura esposa: SAPS Q NO ÉS CERT! si hagueres llegit el que dia el post i no tan sols vist el cos tan buit de roba com de trellat, hagueres sabut que ciutadans em fan angunieta! i més ara que sé que las FAES financien la campanya. A veure si a la pròxima tenen per cobrir-se les vergonyes!

xouba ha dit...

ja m'han contat...

només...desitjar-te SALUT!!