dimarts, d’octubre 31, 2006

Hoy es el día...




Volia deixar-ho fins després de traure'm el carnet però ja no hi ha més temps: RÈGIM!
L'altre dia vaig mirar el meu tràgic pes. El que els meus ulls ja m'informaven des de fa mesos... la maleïda bàscula m'ho confirmà.

Asin que, vida sana.

Menjar menys i fer esport.

I per a celebrar-ho Festa dels Morts a valència... Enterrant certes coses, entre elles la panxa! mare!

Pd: Res de caçalla, que com diu Neus va contra al pàtria i damunt bufa massa...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin fastig lo de fer regim. Crec que m'he pasat tota la meua vida de regims.

Neus a Napoli ha dit...

David, no digues que això ho dic jo, que anava borratxa. T'ho deia per a no vore't pijor. Ara que sabent el final, casi que haguera sigut millor un poc més de casalla, per anestesiar el peu.

Senador Lombrith ha dit...

Encara volies deixar-t'ho fins després de traure't el carnet????
A això li dic jo voluntat...
Tu pots!