dimecres, d’octubre 25, 2006

Titulars...

És estrany, avui té mirat als ulls i no me sentit malament.

Els nervis no invadien la meva parla I no em mostrava taquicàrdic.
Pot ser el meu Cristo in Crocce particolare, ha decidit ascendir al regne dels inferns i romandre allà quiet per sempre.O pot ser l’he enviat jo amb una patada.
Siga com siga em sent bé. Content, feliç… Enamorat del que tinc i del que sóc i podem arribar a ser. I el millor de tot? que no tan sols per aquest fet. Molts altres em ronden pel cap, pels pulmons. A l’alè. Als dits...

Compromís cap a mi i menys temps perdut lamentant allò que mai ha estat possible.Aprendre a escoltar Antònia Font verge de sentiments corruptes.

...

-El dia 10 examen?
-ni de conya!
-jo et veig preparat.
-jo no…, però si sols he vingut 3 dies!
-el 10 aleshores?
-No!
-Doncs ens plantem en el 20.
-ixe…ixe… que a mi el número 20 sempre m’ha agradat molt.


Poc a poc ens fem adults, no? primers passos conclosos.