dimarts, d’octubre 24, 2006

La cruda No-ficció



El senyoret Mikel em va enviar l'altre dia aquest video. Que si bé exagerat i esperem que no siga realitzat per un profeta autèntic, descriu molt bé els nostres pessars. Almenys els meus!
CAGON L'ESKERRA VALENCIANA!

El més trist és que tocarà votar-los per evitar el mal pitjor. Per llevar unes butaques a uns imbècils i donar-les a uns altres que almenys duien una colonia més fresca.

Sa puta miseria!

Jo votaré amb pinces... però sense cap altre remei ho faré... (això si una relliscada més i em promet a mi mateix que vote al PP i a pendre tots pel cul sense lubicant!)

brofec? pot ser... cansat? más bien...


ACTUALITZACIÓ:

Mai me considerat nacionalista (almenys no de forma tradicional) encara que com bé dia Llach estaria dispost a dir que en sóc i a més a més radical.
Jo he signat el manifest, hi ha més coses que comparteisc que no pas les que no. A més et pregunten els motius pels quals signes. Molt encertat això.


1 comentari:

Vent d Cabylia ha dit...

Home, cal votar-los per botar-los (als altres), tot i que sense fer-se il·lusions, perquè després passa el que passa.