dilluns, d’octubre 23, 2006

El mort li diu al degollat, qui t'ha fet ixe forat?

CERTIFICAT SOMIAT
Antes de que cierto amigo mAceDonIo se me adelante (y a pesar de lo que dice, no se si me secundará), expondré una serie de hechos.
Es un hecho que no todos los individuos de todas las especies del planeta generan descendencia. Asímismo, tampoco cada ser humano. ¿Tan difícil es de reconocer y aceptar que yo pudiera ser uno de estos mamíferos fracasados?
Un año de estos conseguiré un certificado psiquiátrico que acredite que estoy incapacitado para el cortejo. Así podré responder un “No, mira, yo no puedo”, y ahorrarme discusiones y dolores de cabeza.

...

Doncs si. Al final te m’has adelantat així que, no és que haja desistit en demanar jo també tal certificat; tan sols desmuntar-te la teva teoria.
Perla, estar incapacitat per reproduir-se no bé a ser el mateix que per a lligar. En segon lloc: ho has intentat mai?
NO! O almenys no de forma seriosa.

Jo no sóc qui per a donar consells. Quan algú se m’arrima, miope o falto de criterio to hay que decirlo... jo pres del pànic fuig, encara que fos per demanar-me l’hora. A mi m’és igual jo còrrec. El problema s’agreuja quan qui ve cap a mi m’agrada. Aleshores puc fer un compendi de totes les tonteries possibles per a que canvie la ruta. Si la proximitat és major li puc parlar del tema menys apropiat, i si la cosa ja esta perillosament prop: no cal que diga el que faig.

Però Senador Lombrith, deixa’t caure ja d’una! Segur que en quatre festes perds ixa por a mirar als ulls. Sols pensa com ha canviat en poc de temps la teva forma de relacionar-te amb les dones..
Asin que no val la teva teoria de la ineptitud per al cortejament humà. Ets tan vàlid com els demés. Tan sols hi ha que saber triar.

(tot, es que el psicòleg m’ha dir que sols donen un títul cada 10 anys i el vull demanar jo)
Carinyet! nosaltres podem! :P