divendres, d’octubre 13, 2006

altoooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

Quan d'any!
després de deixar a Blai i Sandra, me'n vaig anar en busca del Taxi. Amb la intenció manifesta de parar-me primer en Bacarra més que res per recordar un dijous universitari! avui NO tenia res que veure, Això si; recordava molt a Xeraco. Ple de Quintos, em vaigh integrar fàcilment. Feia temps que No ixia de Festa amb jose, Estefan o Quique. Ha estat breu, realment. Però m'ha fer estimar un poquet més el poble on visc. Fins que he pujat al cotxe en ells!...
i jo que pensava que les redones no es feien en linea recta!
Mare! quina por! però soc viu i amb el ionternete altre cop funcionanding!
Coses per demà:
corfirmar amb sandra les planxes per a unes camises.
trobar data per fer una escapada a london!

ais!
kina vida que em pegue!
i que bé que viviu! i visc!:P

3 comentaris:

Izevsk ha dit...

si tot el problema per a fer escapadetes fora la data, señorito de cortijo!!!

dAvidet ha dit...

Mira quien habla!
señorito de cortijo yo?, nO em faces parlar...:P
El problema de peles estava pensant suplir-lo venent un ronyó o un pulmó (com no fume segurament em paguen bé per un d'ells)

mi ha dit...

ie quin canvi li has pegat al blog este...
Ens veiem esta nit, que esta miniescapada no l'has comnetat, a Carcaixent a vore a Antònia Font, patxangaaa.....