diumenge, d’abril 23, 2006

A Reme...


Carinyu! nu creas los rumores : eres la única en mi vida.

Aquest post és tan sols per desmentir un creixent rumor sobre múltiples"nuvies". Obviament sols en tinc UNA, la millor de totes: Reme.
Quan portem? 3 setmanes? como pasa el tiempo!
En aquest punt de la relació crec que deuriem donar un pas més. Ens podem donar la maneta? i algún beset a la galta?... Ja em fas saber la teva decisió.
Pekeña mia, espere que amb açò no calguen més desmentits.

(ais quanta faena donen les nuvies, encara que siguen postises, mare!!! això si... rejuvenecen q nu veas... ni en 1er de BUP feia tanta tonteria)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs vés amb compte que Reme és una xica molt guapa i el dia menys pensat qualsevol amic te la pot "alçar".

Besets, ¡corazones!

Anònim ha dit...

Ei, que he deixat un comment i no es veu! Em tens bloquejat? :)

Anònim ha dit...

amor meu!
jo et seré fidel sempre quan estem junts (però recorda q el amor es ciego.., ho dic x si d cas t arriben rumors malintencionats...)
Tu també m'has d ser fidel eh??.Crec q per d'aci uns dos anys ja podriem començar a tenir una relació un poc més carnal, m'agrada això d'anar agafadets de la mà...però no se si serà anar massa depressa....no estic preparada...