dimecres, de setembre 27, 2006

Decidete ya!!


C.R.A.Z.Y.

Fets com poder anar al cinema a veure films com aquest i no: Pequeño pero matón em confirmen a cada pas que el pròxim quadrimestre deuria abandonar el meu absurd projecte de cursar més crèdits dels escaients i restringir-me tan sols a les dues assignatures (una el proyecto final de carrera) que em mancarien per ser llicenciat. Amb un excés de uns 40-50 crèdits de lliure elecció; per a què fer-ne més, no?
D'anar al CINEMA i no al cine, entre d’altres activitats més mundanes com pedres pels carrers de la ciutat, cafetejar amb un bon amic, eixir de festa, teatre, exposicions, etc... Sols em separa un xicotet esforç: treballar per emigrar cap allà.

disposat a fer-lo?
hui si... no sé demà, però crec que seria bó.

Chi lo sa? domani altro giorno será...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Mmmmm, no sé si la película estará bien o no; pero yo creo que por este chico ya iría a verla :)

La verdad es que está bien que comentes aquí tus comentarios sobre las pelis... me pasaré más a menudo para saber qué recomiendas!

Besitos!!

Peazo invento la gaseosa ha dit...

Estem igual pues.. jo també estaria sempre al cine amb el noi aquest de Crazy i no buscant bibliografia per al projecte... o de cerveceo.. ma la vita è cosí.. que vaja bé!