dimecres, de setembre 20, 2006

Qualsevol nit pot sortir el Sol...



Welcome to Tijuana!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

25/09/2006

Anònim ha dit...

me no entender

Anònim ha dit...

lee entre lineas! Vosté no es de Xeraco? Casi un barri de Gandia?

Anònim ha dit...

Perdona bonito, soc de Gandia i Xeraco no és un barri de cap lloc... ni tan sols quasi...i entre "linias" hi ha espai en blanc
;)

Anònim ha dit...

Ja ho se. Cuant treballava a Terra Mitica tenia una companya de Xeraco. I cuant li preguntaven de quin poble era sempre deia: de Xeraco, Gandia. Pero alló lo de casi barri. Hi ha voltes que no m'adone de que les gracies son tan personals que no mes jo les entenc. jejejejej

Anònim ha dit...

Jajaja... nene... tens raó q les gràcies son personals... l'humor és dificil. Lo meu tb era un guiny,.. prou personal... Visc a Xeraco i suposse q deuria dir q soc d'alli... però me criat a gandia... i la gent q estime viu o és d'alli... on he apres a ser jo ha estat alli... i pels carrers on em perc i em senc a casa no son els de Xeraco... Però aixo forma part de mi... Des que era un enano malaltisament vergonyos, q sols es rebotava quan li dien: Xeraquero o Tomàs... (el nom de mon pare) i responia: Soc david i de gandia!
de menudet ja tava loket...
:P