dimarts, de setembre 19, 2006

e-scriure


No sé què escriure. No és fruit de la crisis del blogaire, ja t'ho dic pas jo que no.

Jo nu tinc crisis d’aquestes... primer hauria de ser un blogaire com déu mana. Escrire coses que interessen a algú. Em dedique a escriure allò que abans feia en troços de paper o en un bloc. No sé, és com deixar de ser tu mateix i ser un llapis. Escrius per no estar sol (en ixe moment)... o per pensar menys.

Per inventar-te a tu mateix i als altres i així poder comprendre que et passa i on et mous.
Avui estic cansat d'un grup de....................................
........................................................................................
........................................................................................
........................................................................................
................................................................................... .

AUTOCENSURAT LA RESTA DEL POST...