dissabte, de juny 10, 2006

Cinema publicitari 2004

Te'n recordes de la meva cara? de quin color era?
Recordes vore'm estar segons absent dalt la tarima?
Com explicava la raó aurea a una personeta? (i no,..., nu duia cinturó de Jamaica, Reme)

Mirar espavorit l'anunci i confondre escenes?

Aleshores, no hi ha dubte: estaves allí!!

Solc tindre vergonya inclòs de saludar pel carrer, però el que em passà aquell dia no té nom. Semblava un fumat intentant justificar el tufo a fum als pares...

-Es que mira... com vegem ací... els referents culturals... les dos ties... pues els dos tios ixos...Els pecats es succeeixen...

Damunt Natxo vinga la pregunta!

No sé si era el tema: l’erotisme a la publicitat. Que el dia abans em vaig fotre el genoll o les Valerianes que em donà Reme (al vorem taquicàrdic) es barallaren amb els antiflamatoris i relaxant muscular... Però jo vaig pujar a defendre el treball en un estat lamentable.

Ara ho pense i encara el cor em va a 300 per hora...
El treball era bo (en quant a la seva estructura, desenvolupament del contingut escrit, organització de la presentació, etc...) Però inclòs les bones coses poden nàixer malament.

No obstant traguerem la nostra arma secreta: taxan!!! Alan, el mexicà! Que sense haver fet ni brot del treball va deixar babejant a mitja classe parlant de l’erotisme d’aquelles imatges, dels recursos, etc... i de què es vol transmetre quan s’empra aquesta manera de contar les coses.
(y no es por ser acusica, però... No vaig ser jo l' únic absent exposant... jo nu vull dir res... però ens lluirem tots en el seu grau i mesura... que em digueu de las pulsioneS? i dels moments de coñazo metafísic sobre Freud i demés lokos de la colina? i nu cal seguir no?)...

Doncs si! moments de patetisme compartits...

El vídeo és l'anunci "mandamientos" que tenia que analitzar jo mentre esposava què és la bellessa? com s'utilitza? i el canon grec i romà en la societat de hui en dia...


Pd: Reme, comprame un cinturón de Jamaica, anda.... vaaa...

1 comentari:

mi ha dit...

fill meu que records, això és de quan anàvem a 2on, uff alan que bé ho va fer, hi ha gent que quan parla et deixa bocabadat encara que improvise, sino que li ho diguen a Juano que també va fer una bona exposició davant de Blas!