dilluns, de juny 05, 2006

La casa que vull que la mar la vegi...


La casa que vull,

que la mar la vegi
i uns arbres amb fruit
que me la festegin.

Que hi dugui un camí
lluent de rosada,
no molt lluny dels pins
que la pluja amainen.

Per si em cal repòs
que la lluna hi vingui;
i quan surti el sol
que el bon dia em digui.

Que al temps de l'estiu
níui l'oreneta al blanc de calç ric
del porxo amb abelles.

Oint la cançó del pagès que cava;
amb la salabror de la marinada.
Que es guaiti ciutat
des de la finestra,

i es sentin els clams
de guerra o de festa:
per ser-hi tot prest
si arriba una gesta.

(Papasseit cantat per lluís llach)


EXÀMeNS...


Estudiar bora mar, a la fresca. Música de fons i rialles que esperen a que acabes el temari.


Però no... En mig d’un poble ple de coses bonikes:
-Este poble tindrà casc antic? algo guapet?- Va dir l' ilus foraster vingut de la capital.
-Tot el que veus és el que hi ha...


Exacte, retirat del món i envoltat per unes cases totalment entranyes. Una gent que crida i es reconeix mentre ú intenta concentrar-se en l'audiovisión de Chion o les reflexions de Manuel Castells sobre si Internet ens fa més lliures o ens endu a l’estomac del sistema...


Cal educar als xikets a l’escola sobre cóm vore la TV? cóm fer ús i dessús dels nous mitjans?
Internet ens serveix per fer-nos més cults? cóm eina de treball? o per passar l’estona?


En quins aspectes guanya a la TV? oci? informació? finestra al món?...


uffffffffffffffffffffff....


A mi el que em lleva és temps d’estudi... Però òbviament de forma conscient... igual que arreglar per tercer cop aquesta setmana el meu "cuarto" o trasplantar plantes i reubicar-les... Refer la caseta del gos o observar durant una bona estona la vella col·lecció de bitllets i monedes (mare si anés al passat em comprava mitja Safor!!! i començava la revolució saforhaui)...


Qualsevol motiu justifica no estudiar...


Menys mal que per una sort natural sabem eskivar al bou, no? aquest cop a qui agafarà? a mi? a tu? a nosaltres? a ells? a tots?... a ningú?


No més sigam lliures ens hem de fer unes rialles tots junts!


ale... va... crec que ja no puc allargar més aquest post asin que... tocarà endinsar-se en les meravelloses teories de la comunicació audiovisual...


7 de febrer


Tema 3.


Principals aportacions teòriques contemporànies a la comprensió de la unitat entre imatge i so.

Michel chion ens ha obert les portes.... (a partir d’ací continue sol ;)

Viva los colorinos!!!!

3 comentaris:

Mareta ha dit...

Per tal de no estudiar, som capaços de trobar qualsevol (QUALSEVOL!) excusa, ocupació, o fins i tot de fer coses que havíem evitat fer durant qui sap quant!

A mi em sol pegar per netejar, jejeee! O mirar internet, però com que ara no em va a casa, vinc a fer el treball a La Casa Encendida (o era Incendiada? jiji) i enlloc de fer-lo, mire els blocs... ai senyor, ja m'han entrat remordiments, ale, a estudiar!

Anònim ha dit...

Curiós, xe, Amunt Papasseit!! encara que siga cantat!! :D

Anònim ha dit...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»